Čo je najlepšie pre zákazníka, je najlepšie aj pre Váš biznis. Preto nám v GreenWay záleží na spoľahlivosti a kvalite siete našich nabíjacích staníc. Aby ste mohli aj Vy pohodlne udržiavať Vašu nabíjačku vo forme, pripravili sme pre Vás 6 praktických rád, ktoré sa nám najviac osvedčili:
- Ak objavíte akékoľvek poškodenie Vašej nabíjačky, dajte nám vedieť! Kvalita, funkčnosť a bezpečnosť siete je našou prioritou. Rozbitý konektor či poškodená izolácia kábla môže byť nebezpečná a mala by sa riešiť čo najskôr.
- Z času na čas sa presvedčte, že sú na Vašej nabíjačke všetky užitočné informácie: označenie, že patrí do siete GreenWay, návod na obsluhu, QR kódy a telefónne číslo na našu zákaznícku linku. Klienti ocenia jednoduchosť a pohodlnosť nabíjania, ako aj rýchlu pomoc v prípade potreby.
- Stalo sa Vám, že klient na Vašej lokalite nevedel, kde presne nájsť nabíjačku? Pomôžte mu navigačnými značkami! Radi Vám poskytneme náš dizajn.
- Zaraďte si do kalendára polročnú či ročnú kontrolu nabíjačky! Skúste, či nabíjanie funguje ako má, či nabíjačka alebo prostredie okolo nej nie je neprimerane znečistené alebo či je lokalita dobre osvetlená. Klienti sa na nej budú cítiť dobre.
- Dopravnými značkami, že parkovacie miesta pri Vašej nabíjačke sú vyhradené pre elektrické vozidlá, môžete predísť ich obsadzovaniu autami so spaľovacím motorom.
- Plánujete odstávku nabíjačky, prípadne zmenu času jej prístupnosti? Dajte nám o tom vedieť a my zabezpečíme, aby o tom vedeli aj vodiči, ktorí ju plánujú využiť a zastavili sa u Vás až keď bude v prevádzke.
BONUSOVÝ TIP: Dajte nám vedieť, že sa chcete objaviť v našom poste na sociálnych sieťach, pošlite nám na [email protected] pekné fotky Vašej lokality s nabíjačkou a informáciou, že ide o fotky pre marketing a ste tam! 😊